уторак, 2. септембар 2014.

Ekskluzivno

Ekskluzivna irelevantnost
ekskluzivni izveštaj,
ekskluzivni snimak,
ekskluzivan obrt,
ekskluzivna vest,
ekskluzivan video,
ekskluzivne fotografije,
ekskluzivno zavirivanje u špajz,
ekskluzivno manipulisanje,
ekskluzivno izvrtanje,
ekskluzivna laž,
ekskluzivni šund,
ekskluzivna nemarnost,
ekskluzivno narušavanje,
ekskluzivno zataškavanje,
ekskluzivno planiranje,
ekskluzivna nezainteresovanost,
ekskluzivna letargija,
ekskluzivno vređanje inteligencije,
ekskluzivno skakanje po ganglijama,
ekskluzivna otupelost.





MM


source: electronicfresh.com

1 коментар:

  1. Želim zahvaliti dr. Agbazaru iz AGBAZARA TEMPLE za vraćanje mog muža koji je napustio mene i djecu skoro 2 godine. nikad nisam učio da ću ga vratiti sve dok nisam vidio komentar na internetu o dr.agbazara i kontaktirao sam ga, nakon što sam slijedio sve upute koje mi je dao dr. Agbazara, moj suprug se vratio molivši za oproštaj u roku od 48 sati. Hvala liječniku vaša čarolija je stvarno sjajna. Za one od vas koji imaju problema u braku / vezi, trebate ga kontaktirati za pomoć putem ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp / call ( +2348104102662 ). I doživite to svoje.

    ОдговориИзбриши